zaterdag 2 december 2017

De Koningin Regina





De laatste van dit jaar, neeeeee, niet mijn gemaakte jurk of iets dergelijks, maar de laatste nieuwe van Sofilantjes van 2017!
En wat voor een ;)







Hiervoor kwam de Regem uit, welke koning betekend en nu de Regina.
Je kunt bijna wel raden waar dat voor staat, juist Koningin.


De Regina is een echt Sofilantjes patroon, met meerdere opties.


Zo kan je kiezen uit de gerimpelde cirkel rok of de geplooide rok (ook in tuniek lengte), is het lijfje voor en achter gelijk (lekker makkelijk voor de papa's ) en zijn er 2 soorten mouwen toegevoegd.
De normale en een gevouwen mouw. En denk dan niet gelijk AAHHHHH dat lukt mij niet, nou geloof me, dat kan jij ook.




Ik mocht voor mijn koningin de gerimpelde cirkelrok met gewone mouw testen, maar ik was zo nieuwsgierig naar de gevouwen mouw, dat ik die ook gewoon maakte.





Zoals altijd , bij het uitkomen van een nieuw patroon is deze voor korte tijd in de sale.


Deze loopt van Zaterdag 2 december 21.00 t/m maandag 4 dec 23.

- Sale prijs is €5.00 exl tax (€6,05 incl. eu tax)
- Links:
EN Pattern: Regina 
NL patroon: Regina
FR Pattern: Regina





Nu dan nog de foto spam ;)





















 .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten